איך אפשר לרכוש את יצירות האמנות שמופיעות בקטלוג?

יצירות האמנות יימכרו במכירה פומבית ב20.6.22.

המכירה תתקיים בבית המכירות הפומביות תירוש בהרצליה פיתוח. ניתן להגיע למכירה עצמה או להשתתף דרך האינטרנט או הטלפון. ראו פירוט נוסף בהמשך.

כמה עולה כל יצירת אמנות?

לכל יצירת אמנות בקטלוג יש מחיר התחלתי ומחיר הערכה, שמבוסס על הערכת השווי שלנו לפריט. ההתמחרות מתחילה במחיר הפתיחה, ואז כל משתתף רשאי להציע מחיר גבוה יותר, עד שמתקבלת ההצעה הגבוהה ביותר- ואז, ממש כמו בסרטים, הכרוז מכריז "פעם ראשונה, פעם שניה, נמכר!" והקונה שהציע את ההצעה הגבוה ביותר זוכה לקחת את עבודת האמנות הביתה.

מה זה עמלת קונה?

ל"מחיר הפטיש" (שהוא בעצם שווה ערך להצעה הגבוהה ביותר), מתווספת עמלת קונה של 18%+ מע"מ (על עמלת הקונה בלבד).

איפה האוסף הזה מוצג?

אנחנו מזמינים אתכם בחום לבוא לראות את האמנות היפיפיה הזו במו עיניכם בחלל התצוגה שלנו ברחוב חבצלת השרון 35 הרצליה פיתוח. במידה ואין באפשרותכם להגיע, ניתן לבקש דרך האתר או במייל לקבל צילומים נוספים ודו"ח מצב שמתאר את מצב היצירה.

 

אני בדיוק על טיסה ב20.6 ב19:00, יש לי דרך להשתתף במכירה?

ניתן להשאיר הצעת מחיר מוקדמת על יצירות אמנות שתרצו לרכוש באתר של תירוש.

 

אז איך אפשר להשתתף במכירה הפומבית?

  1. להגיע ב20.6 בשעה 19:00 לחלל התצוגה שלנו בהרצליה פיתוח, להציג תעודה מזהה וכרטיס אשראי ולקבל שלטית איתה תוכלו להשתתף במכירה. באופן אישי, זאת צורת ההשתתפות האהובה עלינו- הכי כיף ואין תחליף לאנדרנלין של אולם מכירות פומביות.
  2. השתתפות אונליין דרך אתר תירוש- כדאי להירשם עד כמה שעות לפני המכירה כדי שנוכל להספיק לעבד את הבקשה שלכם.
  1. דרך הטלפון- מוזמנים להשאיר את פרטי ההתקשרות שלכם דרך אתר תירוש (או בטופס בעמ' 10) ונציג מטעמנו יצור איתכם קשר כמה דקות לפני שהפריט שבו אתם מעוניינים עולה למכירה, וישאר אתכם בטלפון עד לגמר מכירת הפריט.
  1. כאמור, ניתן להשאיר הצעת מחיר מוקדמת על יצירות אמנות שתרצו לרכוש באתר של תירוש או באמצעות טופס הצעת המחיר הנמצא בקטלוג זה בעמ' 10.

 

מה עוד?

  1. התשלום בגין פריטים שנרכשו מתבצע בהעברה בנקאית, צ'ק, כרטיס אשראי או מזומן (לפי מגבלות חוק המזומן).
  2. ניתן להגיע ולשלם עבור רכישה בבית המכירות בשבוע שלאחר המכירה.
  3. בית המכירות מציע שירות הובלות בתעריפים קבועים עם מובילי אמנות מנוסים. מחיר ההובלה נקבע ע"פ גודל העבודה וכתובת המשלוח.
0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop